петък, 19 декември 2014 г.

Изводи за EUR/USD за последната седмица

седмицата започна с повишение на еврото, дори успях да реализирам 30 пипса печалба във вторник, в сряда сигналите, показваха добра възможност за спад в двойката, но се разколебах и изпуснах 120 пипса, спекулантите започнаха да заемат къси позиции доста преди изявлението на Йелън. В крайна сметка риск мениджмънта за пореден път не ме подведе, ползвам методологията от почти 2 години и досега не ме е подвеждала нито веднъж. Седмицата завърши изключително близо до долната граница която предсказа, в   края на миналата седмица риск мениджмънта пресказа долна граница за седмицата 1.2236, в момента цената затвори на 1,2226

виж публикацията от края на миналата седмица

8 коментара :

  1. Не я разбирам тази методология, но щом ти носи успех, значи е добра за теб!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. всеки сам се напасва на стратегията си
      на мен доста пъти ми се е случвало казват ми печеливша стратегия
      правя я едно към едно и при мен не се оказва чак толкова печеливша
      трябва да си я усещаш

      Изтриване
  2. продължавай с тази стратегия щом ти носи печалба

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления, добре си ги отиграл нещата.

    ОтговорИзтриване
  4. Успех колега и весели празници от мен ;)

    ОтговорИзтриване
  5. За сега валутната двойка се дължи вного добре. Макар че имах очаквания за обръщане на тренда.

    ОтговорИзтриване
  6. Браво колега, продължавай така

    ОтговорИзтриване