вторник, 18 ноември 2014 г.

Психология на трейдъръа

В продължение да поста ми от вчера, не че се хваля, но това е поредния случай в който пазара ми "докосва" ордера и тръгва на обратно. Освен това цената почти достигна стопа, но го бях пресметнал доста прецизно и не се задейства. Признавам трябваха ми железни нерви за да не затворя ордера малко по-рано и добре, че устоях на страха.  Долната линия е сложена на цената на която влязох с къса позиция(продава), а горната линия е на стопа. По късно през деня излязох на цена 1.24581.



Днес мъча една дълга позиция от 1.2502 и чакам новините в 15:30 евентуално да излязат лоши за да хвана още една сделка


7 коментара :

  1. Поздравления, колега! Психологията е в основата на успеха!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, форекса не е за хора със слаби нерви.

    ОтговорИзтриване
  3. Напълно съм съгласен с коментарите на Иван Димитров и Валентина Георгиева под статията :)

    ОтговорИзтриване
  4. за да играеш на пазара това е едно от условията -здрави нерви

    ОтговорИзтриване
  5. Успехи още хиляди пъти по толкова :)

    ОтговорИзтриване
  6. Иска здрава психика форекса:)

    ОтговорИзтриване