неделя, 23 ноември 2014 г.

Риск мениджмънт за €/$ 25.11-28.11.2014

Интуицията ми подсказва, че в началото на седмицата е възможно да има инерция от петъчния спад за двойката евро/долар, но като цяло това са последни напъни и мисля, че  седмицата за двойката ще приключи на положителна територия. Убеден съм, че силата на долара срещу еврото е силно разклатена и докато федералния резерв на САЩ не вдигне лихвените нива няма да има силна причина еврото да продължи да спада.

Минималните достижими нива за долар евро през предстоящата седмица са 1,2079
а максималните са 1,2631

7 коментара :

  1. Според мен най вероятно е в случай, че посоката продължи надолу може да очакваме пробив на подкрепата при 1.2350.

    ОтговорИзтриване
  2. Ще поживеем, ще видим....седмицата почна да се търкаля вече...

    ОтговорИзтриване
  3. За сега сме пак в рейндж.
    А това 1,20 ако не стане до края на другата седмица, за мен ще е изненада ако стане докрая на годината. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Аз мисля, че ще тества подкрепата при 1.2350 тази седмица.

    ОтговорИзтриване