петък, 19 септември 2014 г.

Добри посредници за търговия на финансовите пазари.

Реших да разгледам в няколко теми най-добрите посредници за търговия с валута и акции на българския пазар. Ще започна с най-добрия според мен:

Едно  често подценявано качество на брокерите е обратната връзка с клиента, често залагаме на спред, комисионни и точност при изпълнение на поръчките. Тези показатели одавна са станали    безупречни при повечето посредници. За разлика от популярните посредници в България обаче АктивТрейдс предлага денонощна поддръжка за своите клинети докато работят финансовите пазари. По всяко едно време на денонощието можете да позъните или да пишете в чата и насреща ще получите компетентен съвет и помощ. Най-уникалната услуга е дистанционна настройна на вашата платворма или споделяне на екрана Ви с техническо компетенто лице чрез програма за отдалечена помощ. Повече информация можете да получите директно от източника тук .

Очаквайте продължение.....



8 коментара :

  1. Действително разработената система за помощ и поддръжка на трейдърите е голямо предимство на Актив Трейдс. Зная го от личен опит.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
    2. Аз също мисля така. Актив Трейдс са най-добрите.

      Изтриване
  2. Няма подобра реклама за това до колко един брокер е добър, от неговите действия. В това число обратната връзка и решаването на проблемите на клиентите е много важно. Благодаря ти за статийте с огромен интерес ще ги чета :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много са добри активтрейдс 10 от 10 им давам!

    ОтговорИзтриване
  4. да и аз съм доста доволен от тях от скоро ги ползвам и аз мога да им дам висока оценка

    ОтговорИзтриване
  5. Аз също съм много доволен. И ще продължа да работя с тях.

    ОтговорИзтриване
  6. Използвам услугите им от известно време и не мога да се оплача.

    ОтговорИзтриване