събота, 4 април 2015 г.

Хазарт ли е форекса?

Водя един безкраен спорт в един от форумите за форекс. Събрали са се една група хора и се развихря един спор между мен и 7-8 човека. Определено ми е трудно да ги надприказвам и въпреки че доказвам черно на бяло, с личната си сметка, че опитен трейдър може да прави по 100% годишно, сега спора прерастна в твърдението, че било късмет и нямало гаранция, че и следващите години ще е така. Чудя се да се сега какво? Трябва да се напъна за още 3-4 години и  да продължа да им се доказвам или да се подсмихвам на споровете им. Нека се върнем на темата дали форекс е хазард. Оперделено за хора които нямат идея какво правят си е чист хазард. Аз по скоро бих го определил като игра на покер. Ако си добър играч, ще вземеш парите на по-слабите. Въпроса е да знаеш кога да заложиш и кога да се откажеш. Обичм премерените рискове, обичам и статистиката, така шансът е на моя страна. Не играя на всяка цена, не проявявам слабост да давам шанс на губещи позиции да излязат на печалба. Стигне ли стойността която съм определил на стопа, я отсичам. Всички сме чували, че късмета обичал упоритите. Знам че и Вие като мен се усмихвате като го чуете. Определено съм от хората които отделят повече време за разрешаване на  проблемите, отколкото повечето хора биха имали търпение. В крайна сметка това ми донесе успех. Така че бъдете упорити!

Няма коментари :

Публикуване на коментар