неделя, 1 юни 2014 г.

Volkswagen планира по-бързо пускане на модели в САЩ, за да активизира продажбите

Най-големият европейски производител на автомобили Volkswagen AG се готви да пуска в по-кратки срокове нови и актуализирани модели от едноименната си марка в САЩ. Целта на този план е да се отговори своевременно на търсенето в страната на по-нови модели. Марката VW смята да въвежда нови продукти на всеки 5 години, като основни обновявания ще се правят на всеки 3 години, заяви в интервю Михаел Хорн, изпълнителен директор на Volkswagen Group of America. В последно време Volkswagen въвежда напълно преобразени модели на всеки 7 години, като им прави изменения след 4 години. Това изменение бил довело до най-бързият темп на въвеждане на нови продукти за компанията до момента, ако управителният съвет на VW даде одобрение през юни. Ако получи разрешение обаче, този проект ще стартира най-рано чак през 2017 г., което няма да успее да помогне особено на компанията за постигане на амбициозната им цел за 800 000 продадени автомобила с марката VW в САЩ до 2018 г.

5 коментара :

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Стилистите на "Фолксваген" събраха в представения в Лос Анджелис прототип "Тигуан" най-доброто от някои свои серийни модели. Концептуалният кросоувър е заимствал формите на по-големия си събрат "Туарег". Стоповете са изваяни в стила, който бе лансиран с новите модели "Пасат" и "Еос", а размерите напомнят за задницата на "Туран"

    ОтговорИзтриване
  3. приветствам развитието на марката ,това е много добра и надежна марка

    ОтговорИзтриване
  4. Показват гъфкавост, но остават няколко въпроса:
    кога ли ще се сетят за европейския пазар(цена, политика и прочие)
    Така като ги гледам, скоро ще обърнат по голямо внимание и на китайския автомобилен пазар от европейския :)

    ОтговорИзтриване
  5. Марката си заслужава, все пак е немска, ще намери пазар в щатите.

    ОтговорИзтриване