сряда, 14 октомври 2015 г.

Още един добър ден за търговия отмина

Днес определено беше ден с игра на нерви. Разбира се вляза ли в сделка държа позицията според правилата които съм си определил или игра до стоп или, до достигане на условията за изход. Случи се нещо необичайно за първи път, по средата на дения  ми слийпнаха позицията и не успяха да ми изпълнят ордера на заявената цена. Влязох 4 пипса над исканата от мен цена, дано да е изключение. Не стига това ами веднага след входа цената тръгна наобратно и се спря на по-малко от пип от стопа. Добре че последните дни успях да възстановя лошата серия от последните месеци и акаунта ми отново е близо до най-доброто си състояние в което е бил някога. В тази ситуация определено напрежението се понася по-леко. Всъщност ще направя нещо което досега не съм правил. Сигурен съм, че за много от вас ще е интересно да научат дали и колко печалби съм реализирал. Така че ще приложа отчетите за последните 2 години до половин час.

Няма коментари :

Публикуване на коментар