вторник, 24 февруари 2015 г.

прогноза за днес за дойката €/$

Днес в 17:00 се очаква изявление на председателя на FED Джанет Йелън. Като цяло съм малко раздвоен и се надявах да взема решение дали да заложа на дълга или къса позиция по време на изказването и. Сигурен съм, че ще стане дума за промяната на лихвените нива в САЩ и коментара ще е, че още неможе да се вземе окончателно решение. От това изказване зависят много неща, може за 2-3 седмици да се стигне до одавна чакания паритет или да се направи дълбока корекция до нива 1.30хх. Ако предположението ми се окаже вярно и се даде знак, че ще се изчака за лихвените нива долара ще падне веднага от моментната си стойност с поне 2 фигури. Това което не ми харесва е, че започна натсик с цел поскъпване на долара часове преди изказването (т.е. търсенето на долари се увеличава, което личи и от кроса му с йената)
Бях си поставил техническо ниво за вход на къси от 1.1282 но се надявах нивото да бъде пробито по време на самото изявление което ще покаже еднозначно посоката. Сега това приближаване определено прави входа от тази позиция доста рисков

Няма коментари :

Публикуване на коментар