събота, 24 януари 2015 г.

Риск мениджмънт EUR/USD 26-30/01

До края на седмицата от техническа гледна точка нива като 1,0882 са съвсем възможни, но не повече. Когато давам риск мениджмънт имайте предвид че той се отнася за цени Close за деня.
Като максимална цена на която може да приключи седмицата ще дам 1,1517. През следващата седмица вероятността за висока волатилност остава. Направи ми впечатление, че интереса към златото започва да се засилва последните 3-4 седмици. Това се дължи на несигурността която изпитват инвеститорите.
Успех на всички спекулнати!

9 коментара :

  1. За мен най-важната статия - която чакам с голям интерес .

    ОтговорИзтриване
  2. У на мен ми харесва анализа.

    ОтговорИзтриване
  3. Съмнявам се толкова бързо да стигне нива от 1.08. Сигурно ще ги стигне ,но до края на седмицата ми се струва почти невъзможно.

    ОтговорИзтриване
  4. Добре направен риск/мениджмънт.

    ОтговорИзтриване
  5. Добре направен риск/мениджмънт.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за риск мениджмънта

    ОтговорИзтриване