неделя, 25 януари 2015 г.

доларът 1:1 с еврото до края на 2016 според CNBC икономист.

    Не отхвърлям възможността, напълно възможна е от която и гледна точка да я разглеждаме. Но са възможни и други сценарии. Единственото което ме притеснява е, че е прекалено логично да се случи и всички го чакат. От дългите си години практитка съм се научил винаги да се съмнявам в т.н. очевидни показатели.
    Ако се стигне до паритет, въобще не е нужно да чакаме до края на 2016, съвсем възможно е да го видим средата на лятото, а при по-консервативен поглед края на тази година. Лично аз смятам че тази година ще видим дъното на цената при еврото и от тук нататък тенденцията ще е да се върне цената около 1,40 - 1.50 следващите две години

7 коментара :

  1. Напълно е възможно. С тези темпове на спад може доста по-рано да го видим това 1:1.

    ОтговорИзтриване
  2. За мен няма да е изненада евро/долар да стигне до паритета дори и по-рано от очакванията.

    ОтговорИзтриване
  3. дано
    аиде че имам доста за сляна :D

    ОтговорИзтриване
  4. Може би. Пазара ще си покаже.

    ОтговорИзтриване
  5. Това и аз го очаквам. Даже и по-рано.

    ОтговорИзтриване
  6. всеки го очаква това и когато мн хора очакват нещо, то в повечето случаи не се случва

    ОтговорИзтриване
  7. и аз мисля че паритет при евро/долар може да видим и преди края на годината

    ОтговорИзтриване