сряда, 16 юли 2014 г.

Анализ на текущата седмица

Силата ми е в двойката евро / долар на която съм посветил 7 години. Смятам да правя в началото на всяка седмица някакви прогнози за възможните нива на подкрепа и съпротива
и всеки ден от седмицата обстановката за конкретния ден.

За тази седмица нива на подкрепа за двойката евро / долар:
Ниво 1: 1.3463 със сила на подкрепа 60%
Ниво 2: 1.3385 със сила на подкрепа 80%

Нива на съпротива:
Ниво 1: 1.3735 сила на съпротива 60%
Ниво 2: 1.3813 сила на съпротива 80%


понеже волатилността на пазара е по ниска тези седмици няма да публикувам и нивата със 90% устойчивост


5 коментара :

  1. доста добър анализ мерси колега

    ОтговорИзтриване
  2. Съгласен съм с теб и мисля, че най-голям е шансът за достигнане ниво1 на подкрепа до края на седмицата.

    ОтговорИзтриване
  3. То хубаво, ама на мен ми се струва че 1.36 е еластично ниво. Да не го отсвири две фигури на север!?!?!?

    ОтговорИзтриване
  4. Доста е било Еврото в тази публикация.

    ОтговорИзтриване