вторник, 22 юли 2014 г.

Днес еврото отбеляза 50 пипса спад. Честно казано очаквах днес и утре да има леко покачване, /корекция на низходящия тренд/, последните месеци такива движения рядко се наблюдаваха, което ме обнадеждава, че спокойния пазар е към края си. Интересно е че в периода 15-16 пазара е бил доста волатилен без да има фундаментална причина, което според мен показва едно акумулирано напрежение в тази двойка, за утре няма важни икономически новини за двойката, което отново означава спокоен пазар в рамките на 50 пипса.   

8 коментара :

  1. да и аз съм доста доволен от този спад и се надявам да продължава да слиза за да си възвърна загубите които ми нанесе миналата седмица :D

    ОтговорИзтриване
  2. Беше близо 60 пипса спадът, или дори малко отгоре. Но няма как да продължи без по-сериозна корекция, според мен.

    ОтговорИзтриване
  3. Днес мисля, че ще е в рейндж.

    ОтговорИзтриване
  4. Загубите за еврото продължават с пълна сила, като от началото на месеца наблюдаваме ясно изразен тренд в полза на долара.

    ОтговорИзтриване
  5. Интересно е при този евро/долар, от колко време го чакам да се сгромоляса, чак не е истина. А той бавно, но славно си пада :)
    Напомня ми на едни времена преди кризата ( по точно лятото на 2006 година) :)

    ОтговорИзтриване
  6. Според мен спадът на еврото ще е дълготраен.

    ОтговорИзтриване
  7. Такова движение, като за разгара на летния сезон, не очаквах.

    ОтговорИзтриване