четвъртък, 24 юли 2014 г.

За днес при двойката/евро долар ще дам следните нива на съпротива и подкрепа 1,3401 което е с вероятност 40% да бъде пробито и  ниво 1,3334 което е с вероятност едва 20% да бъде пробито.

Нивата съпротива са съорветно 1,3587 със вероятност за превишаване 40% и 1,3620 с вероятност да бъде надминато едва 20%.

Днес денят е изобилен на финансови новини, което ще породи малко по-големи движения от обичайните, но според мен спекулантите ще изчакат да се изяснят данните от американската сесия преди да заемат окончателни ползиции.

5 коментара :

  1. На мен ми се струва, че е време з амалко по-дълбока корекция на север, но кой знае, може ти да си прав, колега.

    ОтговорИзтриване
  2. Все си мисля, че корекцията на север приключи и евро/долар ще падне под 1.34, зависи и от новините от хамерканците.

    ОтговорИзтриване
  3. да аз вече даже съм с къси и се надявам до края на седмицата това нещо да се случи

    ОтговорИзтриване
  4. Хубаво движение реализира. Но да видим до кога. Моите надежди са за на север.

    ОтговорИзтриване
  5. Тази седмица очаквам още спад.

    ОтговорИзтриване